• خانه
  • اخبار
  • حراجی های دنیا و ایران
  • تخفیفات فرهنگی
  • تخفیفات ورزشی
  • تخفیفات گردشگری
  • سایر تخفیف ها
  • مقالات
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
kahbarg
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

کاه برگ توسط کاه برگ
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0
0
اشتراک گذاری
1
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

خبرهای مرتبط

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب توابین روایتی نو از استاد ابراهیم صنوبر

تاثیر نرخ دلار بر خانواده ایرانی

کتاب صلح و هنرهای رزمی از پدر صلح ایران

به گزارش کاه برگ به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری
پست بعدی

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

خبرهای محبوب

اخبار

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

توسط کاه برگ
21 اردیبهشت 1404
0

چاپ کتاب یاران مختار مولف و گردآورنده استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران و مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح...

جزئیات بیشتر

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر

بیشتر بخوانید

اخبار مهم

بررسی بزرگترین مرکز حراج دنیا و مزایده های جهان

توسط کاه برگ
25 آذر 1402
0

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

توسط کاه برگ
25 آذر 1402
0

استخر هتل المپیک تهران آقایان

توسط کاه برگ
25 آذر 1402
0

kahbarg

خبرهای محبوب

ایمان به خدا راز پیروزی مجاهدین در غزه است.

بلیغات موثر در روسیه بروشورهای معرفی محصول است

خبرهای اخیر

تخفیف ثبت نام کلاسهای ورزشی تابستان ۱۴۰۲ ویژه فرزندان همکاران دانشگاهی

تعطیلی سالن‌ها و فعالیت‌های ورزشی و آموزشی

 طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اخبار
  • حراجی های دنیا و ایران
  • تخفیفات فرهنگی
  • تخفیفات ورزشی
  • تخفیفات گردشگری
  • سایر تخفیف ها
  • مقالات

طراحی و اجرا توسط: آریان وب